4 Feb 2015

NEW IN - Tessie VI

TESSIE'S NEW IN - SHOPAHOLISM

Minulý NEW IN článek nebyl zas tak dávno, ale vážně mě tyhle typy článků baví psát a nahromadilo se mi nějak vícero nových věcí (jak se to jen mohlo stát? O.o), takže jsem tu s dalšími novinkami v mém šatníku. Až na bundičku mám všechny věci ze slev z obchodů nebo z vinted.cz. Patřím zkrátka k tomu typu lidí, kteří si radši pořídí víc věcí za míň peněz, než vrazit všechny peníze třeba do jednoho svetru. Protože si tak nějak říkám, co když mě ta věc omrzí a přestane se mi líbit? To pak budu mít lepší pocit, když budu vědět, že stála 200, než kdyby stála 2000. Ale samozřejmě, každý to má jinak a hlavně každý má i jiné finanční možnosti :) Co se týče nadpisu, myslela jsem to spíš ze srandy a i když se někdy opravdu může zdát, že jsem blázen, tak přecejen znám tu 'hranici', kdy vím, že mám přestat. Ale musím přiznat, že nakupování je pro mě vážně takový způsob relaxace a asi jsem to v době zkouškového prostě potřebovala.. Teď chci většinu peněz vrazit hlavně do cestování - za dva týdny mě čeká Londýn (ale tam je samozřejmě takový obchod, který se jmenuje Primark :D) a vážně moc se těším! Jakým způsobem se odreagováváte vy a za co nejvíc utrácíte? :)

I've uploaded a NEW IN post not so long ago but I really enjoy writing them and quite a lot of new clothes has appeared in my closet, so I decided to write another one. Apart from the pink jacket, all the stuff is second hand or was bought in sales. I'm the type of person who rather buys more clothes for less money than who buys one expensive piece. I'm always thinking about the fact that maybe I won't like in a month and then I'll be happy I didn't pay much for it. Of course, everybody is different and it also depends on what we can afford :) The title wasn't meant seriously, even though it can seem that I'm a bit crazy when it comes to shopping but the truth is, I really know when it's too much and time for me to stop. I must admit shopping is my favourite relaxation and I guess I needed it during the exams. Now I will put all my money to traveling - I'm flying to London in two weeks and I'm really excited! How do you relax and what do you spent your money on the most? :)




Tentokrát to jsou hlavně boty a doplňky /// It's mostly accessories and shoes this time




Nejdřív vám ukážu zblízka tyhle krásné hodinky Daniel Wellington. Vybrala jsem si tmavě hnědý pásek, zlaté detaily a velký ciferník. Bála jsem se, jak budou na ruce vypadat, ale vážně se mi moc líbí :)) Stále můžete získat 15% slevu při použití promokódu adelaandtessie na stránce www.danielwellington.com /// The first thing I'll show you is my Daniel Wellington watch. I have chosen a dark brown strap, gold details and a big dial. I was scared it wouldn't look good on my hand but I really like it :)) You can still get 15% off by using the promocode adelaandtessie when purchasing on www.danielwellington.com



Křivák v nějaké pastelové jarní barvě jsem opravdu chtěla už od minulého roku a dokonce jsem si podobný růžový zkoušela v Zaře, ale jsem opět ráda, že jsem si počkala, protože tahle barva se mi líbí víc. Tak nějak jsem se do něj prostě zamilovala na první pohled. Je z F&F. /// A biker jacket in a pastel colour was my dream for quite a long time, I also tried a pink one in Zara in Summer but now I'm happy I didn't buy it. I like this colour more and the price is also lower. It is from F&F and it was  love at first sight



Tenhle krásný bílý top s růžemi jste už možná někdo viděl na instagramu, je taky z F&F, ze slev a chvíli jsem se už bála, že ho mít nebudu, protože zbývaly jen velikosti, které mi byly opravdu velké, až ve druhém obchodě jsem našla 40, což mi přišlo, že vypadá ok (normálně mám 36) /// This gorgeous white top with rose pattern which some of you might have seen on instagram alreasy, is also from F&F sales and I had quite a hard time finding the smallest possible size, everything was too big for me, but even though I normally wear 36 a this is 40, I think it looks ok



A F&F nezklamalo ani do třetice a odnesla jsem si ještě zlevněný tenhle krásný fuchsiový overal :) Narozdíl od toho, který jsem si kdysi zkoušela v H&M a dávala i na instagram, nemá velký výstřih, což mi u tamtoho vadilo a cena byla také dvakrát nižší. /// And F&F didn't disappoint me for the third time either and I also bought this cute fuchsia jumpsuit in sales :) 



Kožešinové límce se mi opravdu hodně líbí (brzy je uvidíte i jako Trend of the week :)), ale opět - nechtěla jsem dát za věc, co mě třeba příští zimu omrzí, hodně peněz. U tohoto platilo, že nejlepší věc najdete, když ji nejmíň hledáte. Vracela jsem se skrz Arkády a jen nakoukla do obchůdku SIX, kde jsem ho viděla viset samotinkého mezi pletenými šálami. Zlevněný o 150 Kč, prostě musel být můj. /// Fur collars are one of the top trends now (you'll soon see a Trend of the week post as well), but again - I didn't want to pay much for a thing that I maybe won't like next Winter. You always find the best things when you least expect it. I came across it when I went past a shop called SIX and it was in sale :) I had to have it.



O zkouškovém jsem se hodně učila z poznámek, které jsem neměla vytisklé, takže jsem trávila vlastně téměř veškerý čas před počítačem, takže samozřejmě na internetu, takže samozřejmě i na vinted.cz. Zas se na mě usmálo štěstí a natrefila jsem vážně na krásné věci. Z téhle kabelky mám největší radost. Před Vánoci jsem na ní koukala v Reserved, ale přišla mi drahá. Možná jsem podvědomě tušila, že ji najdu na vv levnější. Je krásná, i když jednoduchá, moc se mi líbí ten zlatý detail a hlavně - je extra prostorná. Menší kabelky už prostě mít nemůžu, nevím proč, ale pořád s sebou vláčím strašně moc věcí. /// I spent most of the time during the exam period in front of the computer, so on the internet, so on vinted.cz and I was really lucky to find some amazing things. I'm happy about this bag the most. I checked it out at Reserved before the holidays but it seemed too expensive for me. Maybe I knew subconsciously that I'll find it soon cheaper. It's beautiful, simple but chic with that gold detail and most importantly - large. I carry so many things all the time that I really need bags this size.




Černobílá pruhovaná košile původně z GATE byla na vinted.cz teprve asi mou třetí výměnou za ty roky, co tam jsem a mám z ní opravdu radost. /// I got this black and white striped shirt originally from GATE as an exchange on vinted.cz and I'm really satisfied with it.



Dalším VV úlovkem jsou tyhle černé wedges se zipem vepředu původně z H&M, taky jako nové. /// Another great bargain from vinted.cz are these black wedges, originally from H&M




... a k nim kámošky ještě ve světlé barvě :D původně z Reserved. Ty už jste mohly vidět v jednom outfit postu :) /// ... and their friends in light colour :D originally from Reserved



A nakonec, moje první barevné boty :))) Mám z nich šílenou radost. Tvar a barva jsou boží, a ještě víc jsem se teď začala těšit na jaro/léto. Prosím, ať už to je! Mám je od kamarádky, ale původně z botovo.cz. /// And finally, my first colorful shoes :))) I love them! The shape and the color are perfect and I started to look forward to Spring and Summer even more. I got them from a friend, they're originally from botovo.cz




12 comments:

  1. Kabelka, růžové lodičky a kožešinka jsou top! Já jsem dřív také trávila spoustu času na votočvohoz, ale ted tam nemůžu vůbec nic hezkého najít :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :)) Jo, zhoršuje se to postupně dost, co to objevilo víc a víc lidí, taky už mě to nebaví tolik jako dřív, ale občas se ještě hezký věci najdou :)

      Delete
  2. Wow! Samé krásné věci ! Moc se mi líbí ty růžové lodičky a kabelka :)

    ReplyDelete
  3. och och, to sú nádherné kúsky!!!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  4. zobrala by som si asi všetko z toho :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :) to mě těší, že máme stejný vkus :)

      Delete
  5. po overalu mé srdce též prahlo, ale při mé smůle mi absolutně neseděl:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mě mrzí :( ale.. ty jsi můžeš nějaký klidně ušít, ne? :D :)) podle svých představ

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...