5 Jan 2015

NEW IN - TESSIE V

Tessie's NEW IN - Birthday, Christmas, Oasap and Sales

Podle nadpisu to možná vypadá, že vám tu ukážu milion nových věcí, ale zas tolik ne :) Tím, že mám narozky den před Vánoci, se počet mých nových věcí a dárečků vcelku koncentruje do posledního týdne v Prosinci. A protože jsem si přála hlavně kosmetiku, ukážu vám v tomhle článku vedle oblečení i tu hlavní, co jsem nejvíc chtěla. Dva kousky jsou z mého vánočního balíčku z Oasapu a dva kousky jsem ukořistila ve slevách. Nikam jsem se moc nehnala, protože mám vážně všeho oblečení dost a nemám to kam dávat, jediné, co bych potřebovala jsou kozačky a nová velká kabelka. Bohužel, ani jedno jsem nesehnala, tak mám alespoň ty věci, co vůbec nepotřebuju, ne? :)) 

It would seem from the post title that I'll be showing you tons of new things but not that much :) My birthday is one day before Chrismtas, so I get all the new stuff and presents in quite a short period of time. This year, I wanted mainly cosmetics, so I'll show you that as well. Two pieces are from my latest Oasap delivery and two pieces from sales. I didn't really shop much because my closet is literally full but I needed some winter shoes and a new big bag. Unfortunately, I didn't find any of it so I had to buy some stuff I don't need, right? :))



Tentokrát není všechno jen růžové, ale i stříbrné, červené a černé! Wow :D /// This time, not only pink, but also silver, red and black! Wow :D





Největší překvapení a dárek, který jsem opravdu nečekala ani za nic, byl iPhone 6 od mého přítele k narozeninám. Občas jsem si postěžovala na svojí tři roky starou čtyřku, která se už dosti sekala, ale spíše jsem si chtěla někde ve slevách pořídit pětku, až si našetřím. Tohle mě vážně hrozně rozbrečelo a jsem za tenhle dárek strašně vděčná! První den mi přišla oproti čtyřce strašně veliká (a taky je), ale už jsem si zvykla a fakt mi ten veliký display vyhovuje :) A konečně se nic neseká, juhůůů!. /// The biggest surprise was the new iPhone 6 that I got for my birthday from my boyfriend. I didn't expect it at all and it really made me cry. I'm very grateful for it! The big display is amazing and I've quickly got used to it. And finally, no apps freeze yahoo!




Od našich jsem k narozkám dostala svůj vytoužený parfém Daisy Dream by Marc Jacobs. Okouzlil mě svojí vůní už když jsme byly v září s Kájou ve Vídni a od té dobe jsem si ho přála. Voní vážně nádherně! /// I got the Daisy Dream by Marc Jacobs from my parents and it smells absolutely amazing. I fell in love with it in September when we were in Vienna and I have wanted it ever sice.





Aby toho nebylo málo, dostala jsem ještě od přítele řasenku Hypnose Doll Eyes od Lancome. Nevzpomenu si už jaká blogerka na ní kdysi dělala recenzi a hrozně jsem ji od té doby chtěla vyzkoušet. Taky proto, že jsem do teď vždycky používala jen řasenky z drogerie a zkrátka mě zajímalo, jestli značkové a drahé řasenky umí něco víc. No, abych byla 100% upřímná, čekala jsem asi trochu víc. Řasenka je super, krásně voní  a řasy hodně prodlouží (jak vidíte na obrázku v porovnání s mými neexistujícími řasami napravo), ale občas i slepí a to mi vadí. Takže do budoucna asi u řasenek z drogerie zůstanu.  /// I also got the Lancome Hypnose Doll Eyes mascara from my boyfriend. I can't remember who, but one blogger had made a review on this and I wanted to try it ever since. Normally, I only use drug store mascaras so I wanted to try if the more expensive ones make any difference. To be 100% honest, I expected more from it. The mascara is good, smells nice and can make your lashes super long, but sometimes stick the lashes togetger and that's what I don't like. I'll probaby stick with drug store mascaras in the future.




Aaa moje milovaná vůně Pure Seduction z Victoria's Secret <3 Koupeno na parfums.cz, pokud někdo nechcete s nákupy čekat až na letiště, mrkněte tam :) /// Aaand my favourite smell of Pure Seduction by Victoria's Secret <3




Z Oasapu jsem si objednala tenhle krásný roláček (menší příběh o tom napíšu v outfitovém článku, ať to tu není dvakrát) a jsem vážně moc spokojená, vypadá jak na obrázku. Link je ZDE. /// This gorgeous turtle neck sweater arrived from Oasap (I'll write more about it in my Outfit post) and I'm very satisfied with it. It looks the same as in pictures. The link is HERE.




... a kdo mě zná, tak ví, že náhrdelníků není nikdy dost :) Tenhle je taky z Oasap a link je ZDE. ///... there's never enough necklaces so here's a new one. It is from Oasap and you can buy it HERE



Slevy mě tentokrát ve známých obchodech, kam normálně chodím, typu H&M, Bershka a Reserved moc nezaujaly, možná tím, že u spousta věcí mi cena přišla drahá i po zlevnění nebo jsem natrefovala jen na velké velikosti nebo věci špinavé. Když jsem hledala už ty výše zmíněné kozačky (:D), nakoukla jsem na Arkádách do obchůdku Calliope. Z tohohle obchodu nic nemám a myslím, že jsem tam možná byla uplně poprvé. Překvapili mě hodně příjemně. I když mám psaníček taky víc než dost, tohle červené jsem tam prostě za 159 Kč nemohla nechat, to se na mě nezlobte. Už se těším, až s ním rozzářím nějaký outfit. /// The sales in shops such as H&M, Bershka or Reserved weren't that great this year I would say. Most of the clothes was still expensive, too big or dirty. As I was searching for the winter boots (:D) I saw this shop called Calliope. I don't think I've ever shopped there before but I was pleasantly surprised. I couldn't leave there this stunning red purse for aproximately 7 dollars.




Tyhle černé klasické elegantní šortky jsou taky z Callilope a stály 109 Kč :) /// These classic elegant black shorts are also from Callilope and I got them for aproximately 5 dollars!





A nakonec vám ještě ukážu tuhle chlupatou roztomilou kouli z H&M, kterou jsem si koupila s 20% před Vánoci. Je to taková blbost, no, ale na klíčích se mi líbí a taky poslouží dobře proti stresu nebo nervozitě - můžete jí hladit :D /// And finally, this little furry thing is from H&M and I bought it with 20% off in December. It looks good on your keys and can also work as a anti-stress gadget :D



Co jste dostaly a ulovily vy? :)

7 comments:

  1. To já bych byla štěstím bez sebe kdyby mi řasenka vykouzlila takové řasy :D Ale je pravda, že to dokáží i řasenky z drogerky jak píšeš a co jsem koukala, tak tahle je vážně docela drahá. Jinak moc pěkné věci jsi dostala :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Řasy dokáže vykouzlit pěkné, ale občas vážně dost slepuje a to mě štve :( předtím jsem už dlouho používala Volume Million Lashes od L'Orealu a ta neslepovala nikdy.. Tak zkus kdyžtak tu, je levnější a řasy dělá fakt hustý :)

      Delete
  2. Naozaj krásne darčeky !! Tá vôňa vyzerá nádhere určite samusím po nej pozrieť :) Pripomenula si mi že musím obnoviť zásoby telového spreju od VS a klúčenku ti závidím zháňam také niečo už pekne dlho :(

    http://lindatayllor.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :) Haha, to jsem ráda, jaký je tvůj favorit od VS? Tu klíčenku by ještě v H&M pořád mohli mít, tak se koukni :)

      Delete
  3. To červené psaníčko je super! Hodilo by se mi nějaké podobné :)
    thrillofme.blogspot.com

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...