16 Dec 2014

OUTFIT - Tessie 16/12/2014

Tessie

instagram -  @tessie93

V tomhle článku vám ukážu poslední kousek ze své první Oasap objednávky a to je mint top s výstřihem na zádech (ZDE) Něco s výstřihem na zádech, ať už top nebo šaty, jsem chtěla vážně dlouho. Od obrázku se v reálu docela liší, jak barvou, která měla být světle modrá (nemůžu si pomoct, ale já v tomhle vidím trochu zelenou), tak i střihem - na obrázku mi řešení zas přišlo jiné. Když se ale kouknu na fotky, nepřipadá mi zas tak špatné jako když jsem se prohlížela poprvné v zrcadle. Co myslíte? :) Kauf podzimu jsou určitě moje první džíny s vysokým pasem, které jsem si koupila s 20% slevou v H&M. Člověk by tomu nevěřil, jak vysoký pas a podpatky umí zeštíhlit a vytáhnout, že? :) Nosíte highwaisted kalhoty? Na krku mám náhrdelník z Primarku.

In this post, I'll show you the last piece from my first Oasap order a it is the mint top with cut-outback (HERE). I wanted a backless dress or a top so bad. This top is a bit different from the photo on their page, the colour isn't light blue (or is it just me that I see mint?) and the form  just isn't the same. But as I look at the pictures, it isn't so bad after all, what do you think? :) This season's best buy are definitely my new highwaisted jeans from H&M. It is unbelievable how highwaisted pants and heels can make you look super slim and tall, isn't it? The necklace I'm wearing is from Primark.







7 comments:

  1. Moc ti to slušelo :) ten top se mi líbí, ale taky v něm vidím spíš takovou modrozelenou. A džíny s vysokým pasem chci už dlouho, ale ještě jsem si žádné nepořídila.

    ReplyDelete
  2. Mě se ten top moc líbí, mám tuhle nazelenalou modrou ráda :) Slušelo ti to :)

    ReplyDelete
  3. Sluselo ti to.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...